Пържени филийки с канела



Започнахме деня си с ей тези филийки. Човек ще си каже... "Какво пък толкова... някакви си филии?"... Е, да ама не. Това са най-сочните пържени филийки, които изобщо не са мазни и са перфектни за закуска.
Аз може би защото бях почивка днес някак през целия ден бях с усещането, че е неделя. Та си казвах... 'ми човек си има нужда от глезотийки в неделя...
Каква неделя, бе Гальоооо 😂😂😂

И след тези филийки чак сега си правя нещо за вечеря. (едни кюфтаци си пека за работа и смятам да излапам 1-2) Цял ден бях наляво-надясно. Хубав ден си изкарах, накрая и така хубаво ме наваля, че чак намъкнах чорапи вкъщи посред лято и си приготвих одеалото за през нощта. Какъв е този късмет... Даже и сега продължава да си вали. Малко ме е яд, защото се бях настроила да завърша вечерта с една хубава разходка на хлад в Морската градина. Но уви... някой друг път. Поне и двата ми почивни дни бяха прекрасни.


Това е от паркчето ни в Аспарухово.




И една мацка в морската градина


И накрая... ей това чудо ми прецака плановете.



За филийки си говорехме... Супер елементарни са и бързи. Като всичко, което правя напоследък. Макар, че няколко пъти правих палачинки в жегите и това си е бая задържане около печката. И живо приключение. Нали казват, че любов било ако на 40 градуса пържиш тиквички за любимия. Любов е ако на 40 градуса правиш палачинки на същия този човек. Особено ако ги въртиш посред нощите. Хаха

Продукти: 4 яйца, 5. с.л. захар, 200 мл прясно мляко, щипка ванилия, 1 ч.л. канела
масло, филийки хляб
мед и банани за сервиране

Разбивате яйцата със захарта, добавяте прясното мляко и подправките. На мен сместа ми стигна за 9 филийки

Загрява се тиган с незалепващо покритие, слага се бучица масло. Не трябва да е много за да не станат филийките мазни. Колкото да придаде вкус и аромат на масло. Филийките се напояват хубаво със сместа и се пържат от двете страни.
Елементарно, Уотсън! 😁😁😁






3 коментара:

  1. Тия филийки мога да ги забърша с чаша солен яйрян. Сладко-солено май рядко ям, ама някак така отвътре ми дойде като четох описанието.
    А за писун, същия имам по път за един Кауфланд. Седи там на една ограда и варди територия. Обичам рижави котета.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даре, голяма вкусотия бяха. Днес извъртях едни бухти. Не бях правила от поне година. Трябва да внимавам с това пусто тесто хаха

      Изтриване
  2. А, тестеното си е най-вкусно, направо огладнях сега!

    ОтговорИзтриване