Чийзкейк с лимон и сладко от черни череши



Разкошен беше този чийзкейк. И то не само на външен вид.
Препоръчвам силно ако обичате цитрусов вкус. Забърква се бързичко, остава му само да се охлади след изпичането за да му се насладите.
Аз уж бях го направила за да се почерпим за Свети Валентин с колегите (на работа бях до 22 часа) и щях да хапна само една хапка... да - да! Хахах оставих си в една кутия 3 парчета и ги погълнах почти наведнъж както се казва. Толкова ми беше вкусен. И на тях им допадна доста.
Никога толкова не ми е харесвал чийзкейк в заведение колкото тези, които си правя сама 😂😂😂



Продукти: 250 г бисквити "диджестив", 70 г разтопено масло, 2 с.л. захар

за крема: 500 г крема сирене, 1 консерва подсладено кондензирано мляко, 2 големи яйца, 1 пак. ванилов пудинг, кората от 1 лимон, сок от 1 и 1/2 лимон, захар ако е необходимо, 1 бурканче сладко от череши.


Фурната се загрява на 180 градуса. Бисквитите се смилат със захарта и към тях се добавя разтопеното масло. Хубаво се обърква докато всички бисквитени трохи се овлажнят.

Форма за торта или тавичка с размер 20 на 30 см се покрива с хартия за печене. Маслените бисквитени трохи се разпределят по дъното и се заглаждат добре. Може да се притиснат с обратната част на лъжица. Пече се 5-7 минути.
Изважда се да се охлади и през това време се приготвя крема. Крема сиренето се разбива с кондензираното мляко, лимоновия сок, яйцата, кората от лимон и ваниловия пудинг. Може да прибавите захар ако не ви е достатъчно сладко. Аз не съм добавяла тъй като не сметнах за необходимо.

Сместа се изсипва в тавичката върху бисквитената подложка. С лъжица се насипва от сладкото от череши и с виличка се разбърква леко отгоре.

Пече се около час или докато стане златист отгоре.

Оставя се да се охлади напълно и след това се прибира в хладилника за поне 2 часа. След това може да се нареже.








4 коментара:

  1. Здравей, Галя!

    Прекрасен е този десерт, наистина изглежда много апетитно и съм сигурна, че е вълшебен на вкус.

    Ще се радвам да се свържеш с мен на моя e-mail (ще го откриеш в профила ми), тъй като имам една интересна покана за теб и бих искала да ти разкажа повече. :)

    Поздрави и прекрасен петък,

    Мария

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Мария!

      Благодаря ти за думите! Веднага пращам имейл, събуди любопитството ми :)

      Желая ти една прекрасна петъчна вечер!

      Поздрави,
      Галя

      Изтриване