Лимонова панакота


Напоследък не ми остава много време за писане в блога, колкото и да ми се иска. Но ще си наваксам де, обещавам! А и сега за известно време съм без фурна. Малко ми се развали и нямаме време да я оправим, та готвя всичко на газовия котлон.

Искам да споделя нещо вълнуващо! За втора поредна година Блоговодител

ме номинират в категория:  

Бързо и вкусно
Най-добър блог с практични ежедневни рецепти за цялото семейство

 The paranoid is never entirely mistaken

Ще се радвам да ме подкрепите ако имате желание и харесвате блога ми. Сайтът за гласуване е отворен от няколко дни -  Кулинарни награди.
Ще откриете страхотни номинации на прекрасни блогъри. Не пропускайте да гласувате във всички категории. Всеки един от тях заслужава да бъде избран. :)

Гласуването става много лесно. Отивате горе в менюто на сайта на "Гласувай" и оттам имате два варианта или да се впишете с Фейсбук профила си или с профила си в Блоговодител (или да създадете такъв ако нямате). Оттам следват 10-те категории. Не пропускайте да гласувате във всичките категории, тъй като гласувайки във всички се включвате в томбола в, която може да спечелите хубава награда от партньорите на Блоговодител и наградите.





Продукти: за 4 порции: 1 ч.ч. прясно мляко, 1 ч.ч. сладкарска сметана, 200 г цедено кисело мляко, сокът от половин лимон, кората (обелена с белачка на едни парчета - само жълтата част) на 1 лимон, 1 ванилова захар с лимон, 10 г желатин (аз използвам желатин на листи), захар на вкус


 Желатинът се накисва в студеното прясно мляко след, което се загрява заедно със сметаната и останалите просукти в тенджерка. Сваля се от огъня преди да е кипнало. Изваждат се лимоновите кори с решетъчна лъжица и се разсипва в купичките. Оставя се да се охлади и се слага докато стегне напълно в хладилника.

Преди да се извади от купичките се отделя от стените с горещ сух нож и се обръща в десерта чиния. Украсява се по желание с някакво сладко.














0 comments:

Публикуване на коментар