Шоколадови бисквитки с нутела

Етоооо ме отново :)



Използвам докато си почивам малко от Photoshop да споделя една супер бърза рецепта за шоколадови бисквитки, която видях в клипче във Фейсбук в страницата на Tastemade. Ето тук може да видите оригиналната рецепта. Аз малко я промених.
Като бройка ми излязоха 11, но ако са по-мънички може и повечко бройки да изкарате. Много ароматни, хрупкави... и най-хубавото е, че не е нужно да си някакъв виртуоз в кухнята за да си ги направиш. Отнема под 10 минути да си ги забърка човек и още толкова да ги изпече.

Скоро ще ви споделя и рецепта за един разкошен бананов сладкиш, абсолютно постен, който също се прави лесно и бързо и вече го приготвях няколко пъти. Може да се импровизира с него и напомня на брауни. С тези бисквитки също може като се добавят различни ядки, аромати и т.н.



Продукти:
200 г течен шоколад Нутела (или друг вид),
1 голямо яйце,
60 г нарязани ядки (шамфъстък и орех при мен),
60 г нарязан на дребно бял шоколад,
кората от 1 портокал,
80 г брашно,
2 с.л. с връх кокосово брашно


Фурната се загрява на 180 градуса с вентилатор или 160 без. Голяма тава се покрива с хартия за печене.
Всички продукти се смесват в купа до хомогенност. Достатъчно е да се разбъркат с лъжица. С намазнени ръце се оформят топчета с размер 3-3/5 см. Подреждат се в тавата на разстояние около 5 см една от друга и леко се приплескват отгоре. Увеличават размера си и се разливат малко. Пекат се 10 минути. Оставят се да изстинат и се преместват в подходящ съд.










2 коментара:

  1. Веси, благодаря ти! Знаеш ли кое е най-смешното... аз ги направих за да занеса в залата и за колежките в офиса, а ги изядохме двамата с брат ми. Той по принцип не яде сладко даже.

    ОтговорИзтриване