Палачинки с извара и портокал


Здравейте, приятели!

Днес ще ви изкуша с тези палачинки с извара. Чудя се дали има човек, който да не обича палачинки... Аз не познавам.
Мама снощи ми прати рецептата от един инстаграм профил - @pp_nata_fit. И днес докато крачех към срещата ми с инструктора се зачетох в съставките. От доста време насам обикновено сутрин закусваме с яйца... обикновено варени. Искаше ми се така петъчно да разнообразя. И воала, имах всички съставки.
Тя тази закуска се получи малко ранен обяд, но нищо.
Не са лоши тези палачинки, малко странни са, но ни допаднаха. Може да гарнирате с каквито плодове желаете, с кисело мляко, скир, цедено мляко, заквасена сметана. Аз използвах скир, мед, банани, боровинки и ягоди.

Продукти: 2 яйца, 180 г извара, 120 мл кефир*, 2 с.л. мед, щипка сол, кората и сокът от половин голям или 1 малък портокал, 50 г брашно, 30 г оризово брашно, 1/4 ч.л. бакпулвер

за гарниране за 2 порции - около 200 г скир, 1 банан, 3 ягоди, шепа боровинки, малко мед.

*Вместо кефир може да използвате айрян


В купа се разбиват яйцата със солта и меда. В друга купя се разбъркват изварата и кефира. Към тях се добавя яйчената смес. Разбърква се добре. Добавят се сокът и кората от портокал. Брашната и бакпулвера. Всичко се разбърква добре. Получава се сравнително гъста смес.

Загрява се тиган. Маже се с малко масло. Палачинките се изпичат от двете страни. Гарнират се по желание.






Ако желаете може да ме последвате във Фейсбук или инстаграм. @petkovagal. Там споделям  какво си похапваме всекидневно у дома.

0 comments:

Публикуване на коментар