Елда със зеленчуци



Здравейте, приятели!

Как се чувствате тези дни, когато излизането ни навън не е особено желателно? С какво разнообразявате ежедневието си? Аз в началото бях тотално сломена и то не от това, че ще съм затворена у дома. Аз обичам да съм си вкъщи. Плашеше ме (а и още де) това какви ще са последиците за всички ни. Малко по малко започнах да правя някакви неща, които да отнемат мислите ми.
Много неща се промениха за мен/нас вкъщи. Имахме много сериозни планове, но сега ще трябва малко да забавим нещата и да се нагодим дотогава според ситуацията. Искам да вярвам, че всичко ще бъде наред. Днес съм положително настроена. Може би е съвсем в реда на нещата в един момент да си песимистичен, в един момент на върха. Ще видим как ще я караме. 
Аз лично гледам да се занимавам с възможно най-много неща.
Вчера си заредих бая стотици книги на киндъла. Наложи ми се преди време да върна настройките и съответно останах без нито една книга. Не се усетих да си ги запазя. И вчера цяла вечер качвах ли качвах. Доволна съм. Мисля всяка вечер да чета по малко. 
Ще споделям още по темата.

Имам доста насъбрани снимки и рецепти, но изобщо не бях в състояние да пиша. Днес ще ви споделя тази лесна рецепта. Последната заснета от мен.

Моят опит с елдата не беше кой знае колко добър. Бях правила само веднъж каша със сирене от елда. Изобщо не ми допадна. Даже ми стана едно такова неприятно като усещане. В последствие обаче два пъти ядох елдени кюфтенца от Берьозка, които много ми харесаха.
От известно време съм член в една нова фейсук група за кулинарни ентусиасти... та там ми дадоха тази идея. За втори път я приготвям в рамките на седмица горе долу. Много ми хареса. Елдата е новата ми кулинарна любов. И най-якото е, че и половинката ми хареса това ястие.

Може да се измайстори буквално с каквото имате във фризер/хладилник... И ставамного бързо. Също може да използвате както за гарнитура, така и за основно ястие. И ако желаете да е постно просто заменяте маслото с някаква растителна алтернатива. 

*Продуктите са примерни и в примерни количества. Вие може да сложите с каквото разполагате и обичате.  Крайният резултат ще е великолепен при всички случаи.



Продукти*: сварена елда - 1 ч.ч. (60-70 г сурова), 2-3 нарязани гъбки, по една шепа нарязани морков и червена чушка, шепа зелен лук, шепа замразени зелен боб и грах. бучка масло и сол на вкус.

В тиганче се загрява половината мазнина и се задушават всички зеленчуци. Към тях се добавя сварената елда, малко сол на вкус и останалото масло. 





0 comments:

Публикуване на коментар