Закуска с овесени ядки и чия семена


Много обичам овесени ядки. Обикновено си ги хапвам с кисело мляко. Така са ми най-вкусни. Отдавна се каня обаче да ги оставя да "пренощуват" в хладилника и на другия ден да си ги направя за закуска с разни вкусни добавки. И понеже имах шепа ягоди и боровинки вкъщи реших да го направя. Много съм доволна.
Тази рецепта е с истинско кисело и прясно мляко. Вчера обаче минах през един магазин и открих кокосово кисело "мляко", което обявявам за едно от най-вкусните и ароматни неща, които съм опитвала. Затова мисля да опитам да направя и такъв вариант без лактоза.С този наситен кокосов вкус ще стане божествено, сигурна съм. Много, много обичам кокос!

От това количество получих 2 порции след като го обогатих с плодовете и още мляко.


Продукти за базисната рецепта: 1/3 ч.ч. овесени ядки, 1 с.л. чия семена, 2 с.л. кленов сироп, 1/2 ч.ч. кисело мляко, 1/3 ч.ч.прясно мляко.

Всичко се смесва в купа и се оставя да пренощува в хладилника.

На сутринта може да добавите каквото ви е по вкуса. Аз подредих в 2 бурканчета (може и в купички ако ще се консумира веднага, в бурканче е перфектно да си го вземеш за закуска или обяд в работа) ред от пренощувалата овесена смес, ред плодове - боровинки и ягоди, ред кисело мляко. Между пластовете добавих и кокосов чипс.

Може да добавите и други хрупкави неща като семена и каквото ви е на душа.










  

2 коментара:

  1. Бях скептично настроена от комбинацията прясно и кисело мляко. Оказа се, че страховете ми са били напразни. Страхотно съчетание и страхотна закуска. Няколко пъти я правих.

    ОтговорИзтриване
  2. Ванеса, радвам се, че ти е допаднала! И аз понякога съм скептична към разни комбинации и бивам изненадана от резултата :)
    Желая ти хубав ден!
    Поздрави,
    Галя

    ОтговорИзтриване