Panna Cotta с бял шоколад и пресни ягоди




Никога не бях опитвала нито правика Пана Кота. Виждала съм в магазините разни полуфабрикати, но не знам защо не са ме привличали. Тази рецепта видях в сайта "Вкусно и красиво". С радост открих, че този десерт ми харесва много! И сигурно ще изпробвам и други рецепти.

Продукти: 200 мл течна сметана, 140 мл прясно мляко, 150 г бял шоколад, ванилия, 1 пак. желатин (10 г), 2 с.л. захар, пресни ягоди за украса

Желатина се разтваря в няколко с.л. студена вода. Млякото се затопля без да заври и към него се добавя начупеният на дребно бял шоколад и захарта. Разбърква се енергично докато се разтвори напълно. Прибавя се студената сметана и се разбърква. Желатина се разтваря на водна баня и се добавя към другата смес. Разбърква се добре
и се насипва в чаши. Поставя се в хладилника за няколко часа и преди да се сервира се добавят нарязаните ягоди.

* В оригиналната рецепта шоколада се разтапя на водна баня, но моят котлон е много силен, няма степени и дори на водна баня ми загаря. Затова и го добавих към топлото мляко без да е разтопен, но като се разбърка добре се разтваря перфектно.

0 comments:

Публикуване на коментар