Бързи соленки със сирене


Тези соленчици са дело на мама. Разболях се в събота и оттогава едва днес сложих едно бързо ядене в тигана. Толкова зле не съм се чувствала отдавна. Вчера дори ходих на лекар тук. От всичкия ми престой тук и предишни години ми се случва за първи път да съм толкова болна, че да имам нужда от лекар.

Мама ми направи тези соленки и една пилешка супичка в неделя и днес събрах сили да напиша набързо рецептата за бързите соленки. Стават вкусни и са изключително бързи за приготвяне, освен това са и само с два продукта :). Идеални за похапване в почивните дни докато си се изтегнал на дивана :)


Продукти: 2 листа охладено бутер тесто, сирене

Развива се единия лист тесто и върху него се натрошава и разпределя сиренето. Не мога да кажа колко е като грамаж, да покрие добре тестото. Отгоре се захлупва с другия лист тесто и се натиска леко за да се прилепи добре. Режат се ленти на около 2 см, който се пресукват и се режат на 2. Пекат се до зачервяване в тава покрита с хартия в предварително загрята фурна на 180-200 градуса.





0 comments:

Публикуване на коментар