Бутер соленки с маслини и шварцвалдска шунка


Тези соленки ги направих миналата неделя за закуска. Много са вкусни и бързи. Може да използвате всякаква шунка. Аз използвах една много хубава пушена шварцвалдска шунка. Преспокойно може да изпозлвате и прошуто, хамон или дори обикновена варена шунка.



Продукти: 1 лист охладено бутер тесто, 8 парчета шунка, 5-6 маслини нарязани на дребно, около 50 грама настърган кашкавал (може и повече)


Листът бутер тесто се развива внимателно и се срязва на две части. Покриват се с кашкавал, шунката и накрая нарязаните маслини.


Завиват се на рула и се режат на "охлювчета" на около 1.5-2 см дебелина. Редят се в застлана с хартия тавичка и се пекат в предварително загрята на 200-210 градуса фурна за 15-тина минути (или докато се зачервят).

Чудесно си подхождат с чаша айрян :)



3 коментара:

  1. Подобни съм правила и аз-вкуснички са!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз, и аз, но и от тези ще си хапна!

    ОтговорИзтриване
  3. :) В събота за задушница правихме у дома и такива с пица пълнеж. Чудни бяха.

    Хубава седмица да имате, дами!

    Поздрави,
    Галя

    ОтговорИзтриване