Много шоколадово брауни с малини


Днес имам рожден ден (той почти мина де, наближава 12 часа в България, а и тук не е далече) и всичко е позволено. Ядох китайска храна (беше страшно вкусно, а сервитьорът попита мама и Пасхалис на 18 ли ставам - УАУ! и ми подари бисквитка с късметче :D ) Изядох и едно парче от това божествено брауни, което направих за да почерпя тук. Нямаше за кога да правя торта, а и е все още работната седмица, затова решихме, че ще отпразнуваме моя и рождения ден на брат ми (който е в събота) в неделята и затовага ще направя една вкусна торта.

Получих един мечтан подарък от мама и Пасхалис... Който ме познава, знае колко много обичам да чета. И ето това ме чакаше на масата в китайския след като се върнах от бюфета. Беше чудесен ден :) И мноооооого горещ!


Да ми е честит! Ще бъде използвам стабилно :) И така, стига празни приказки ами да ви представя Негово Величество Малиновото брауни! Мисля, че всички шокохолици ще бъдат запленени. Определено!
Адаптирах рецептата от тази. Оригиналната е постна и не е с обикновено брашно. Ще я пробвам някой ден и в оригинал, но сега реших така да действам :D Изключително вкусен сладкиш, влажен, сочен и много си подхожда с киселите малинки :) Опитайте и няма да сбъркате :)


Продукти: 1 и 1/2 ч.ч. брашно, щипка сол, 1/2 ч.ч. хубаво какао, 1/4 ч.л. бакпулвер, 2 ванилии,
6 с.л. масло, 120 г черен шоколад, 1 ч.ч. захар, 2/3 ч.ч. шоколадово мляко (може и нормално, аз просто имах едно шишенце шоколадово мляко и исках да го изразходя защото не обичам такова, а мама го купила погрешка), 2 яйца, 100 г черен шоколад нарязан на съвсем ситно, около 150-200 г малини
малко какао за поръсване


В купа се смесват какаото, брашното, солта, ванилията, бакпулвера. Шоколадът се разтапя заедно с маслото на водна баня или в микровълновата на ниска степен. Разбърква се със захарта докато се усвои добре. Прибавят се едно по едно разбитите яйца като след всяко се разбърква добре. Добавя се млякото и се разбърква. Прибавят се сухите съставки и се разбърква като накрая се добавя и нарязания шоколад.


Фурната се загрява на 180 градуса. Тавичка с размер 22/25 см се застила с хартия за печене. Сместа се изсипва в тавичката и се заглажда добре. Отгоре се нареждат малините без да се натискат много.


Пече се за около 30-40 минути или докато забита клечка в средата излезне с полепнала смес, но да не е много. Оставя се в тавичката за 20-тина минути, след това се изважда върху решетка и се оставя да изстине напълно. Наръсва се с какао и се нарязва на парчета.

Да ви е много сладко и шоколадово! Всяка жена се нуждае в живота си от малко шоколад, дори да й е забранен ;)









3 коментара:

  1. Шоколад, малини, киндъл...! :) Наистина чудесен ден :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. Хеей, да си жива и здрава, макар на патерица!
    Не знам на колко след 18 ставаш, но една позната казва, че празнува вече 30 години 18 си рожден ден, та и ти така:)
    Браунито е чудесно, да ти е честит и подаръка, макар аз да обичам да си чета книжките на хартия:)), ама това мойто си е консервативна работа:).
    И...чакам вече неделната торта:)!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти много, Веси! Наистина е важно на колко се чувстваш. А аз определено не се чувствам на толкова на колкото съм. На 34 станах :)
    И аз обичам книгите на хартия и то много. Аз съм същински книжен плъх. Но и това е огромно удобство. И нямаше как да помъкна в самолета толкова книги колкото прочетох досега тук докато съм на гости на мама. Та наистина и от двете има огромна полза. Важното е да се чете. А инак на който както му е приятно :)))
    Неделната торта ще стане понеделнишка публикация. Домързя ме да правя снимка на парче :D Утре направо ще я шракна и запиша. Вкусна стана, доволна съм. За жалост приключвам със сладкишите, защото тези два месеца и аз се поотпуснах, а не ми е особено позволено. :D
    Получих и триножник за фотоапарата :D От едната сестра и зетя. Много полезен подарък. Тъкмо няма да се "гъзнисвам" с по 100 кадъра защото ми потреперила ръката примерно :D
    Прекрасна вечер да имаааш!
    Поздрави,
    Галя

    ОтговорИзтриване