Пиле с лимони и маслини и една разходка


Това пиленце направих вчера за обяд. По рецепта, която видях при Пепи от "Храна за мойте канибали". Много ароматно и приятно!


Продукти: за 2 порции: 2 цели пилешки бутчета, 1 ч.л. червен пипер, 1/4 ч.л. чесън на прах, риган, 1/2 кубче пилешки бульон, черен пипер, 2-3 с.л. зехтин, сокът от 1/2 лимон, нарязан на филийки 1/2 лимон/лайм, шепа маслини, 200 мл бира, 100 мл вода

Пилето се измива добре. Червеният пипер, чесънът, риганът, черният пипер и стритото кубче бульон се смесват, към тях се добавя лимоновия сок и зехтина и се обърква добре. Пилешките бутчета се намазват добре с тази смес. Нареждат се около тях лимоновите резенчета, завиват се със свежо фолио и се оставят да престоят в хладилника няколко часа. Може да си подготвите месото преди лягане и да си го изпечете на другия ден за обяд или вечеря.

Преди печене се слагат маслините и за сипват водата и бирата. Но не върху бутчетата за да не се отмият подправките.



Фурната се загрява предварително на 250 градуса. Тавичката се завива с алуминиево фолио. Пече се 10 минути на 250 градуса, 30 на 180 градуса, фолиото се отстранява и се допича за още 10 минути.

Гарнитурата е по избор :) Бързо и вкусно пиленце :)


Дойде ред и на разходката. Днес с мама решихме да се поразходим из Щутгарт. Аз не бях стъпвала там от 4 години. Като изключим пристигането ми на летището края на април де. Много весело си изкарахме, много се забавлявахме и смяхме и въпреки това си оставам на мнението, че Щутгарт не е от любимите ми градове тук. Някак повече са на сърцето ми мъничките градчета и селата. По-уютни, по-спокойни, от всичко по- :D

Като се замисля май най-голямата ми мечта е да видя зоопарка Wilhelma, но не знам дали и този път ще успея. Тази година е много дъждовно пролетта, а май и лятото ще е такова. А на мен ми остава още месец тук. Днес като тръгнахме сутринта такъв дъжд се изля, че не вярвах, че ще стигнем до там. Но времето се смили над нас и спря :D Заваля отново като си хванахме есбана. Стига съм бърборила ами да споделя няколко снимки.







А ей тук се качихме до най-високата част, над часовника, при камбаната :D



0 comments:

Публикуване на коментар