Шоколадови бисквити


Тази рецепта я изприбвах преди Великден. беше записана в тефтера ми с рецепти отдавна, но все не можех да се наканя да я направя. Помня, че рецептата беше от "гответе с мен" и беше на yosif, но не мога да намеря линк.

1 яйце, 150 г кафява захар, 150 г разтопен шоколад, 1 бакпулвер, 150 г брашно, 1/4 ч.л. сода, 1/3 ч.ч. олио.

Бонбони лакта. (в оригиналната рецепта пишеше шоколад с пълнеж карамел, но аз много обичам лакта)

разбиват се яйцето със захарта, добавя се олиото, бакпулвера размесен с брашното, содата и шоколада. Тестото отново е меко. оформят се топчици и във всяка се слага по една бонбонка. редят се на 5-6 см една от друга в загрята тава покрита с хартия за печене. пекат се 10 минути. разливат се много, стават хрупкави като бисквити.

Аз отделих половината от сместа която ми се получи и в нея добавих 1 намачкан банан, нарязани бонбони и още малко брашно.

тези са с добавения намачкан банан вътре



0 comments:

Публикуване на коментар