Баница с одрински кори


Вчера в магазина ги видях за първи път и реших да ги пробвам. По плътни са от другите... харесаха ми определено, даже си помислих колко вкусна ще стане баклавата с тях. Не намерих снимка или линк в нета за да ги покажа, но това си пишеше отгоре "одрински". Пловдивски са. 

Продукти: 4 яйца, 1 кофичка кисело мляко, 1 кори за баница, 1 ч.л. сода за хляб (за първи път правя така между другото, отдавна се каня да пробвам и ми хареса резултата), 300-400 г сирене, 3-4 с.л. брашно, половин пакетче масло, може и сол ако има нужда. аз не слагам

прави се сместа за пълнежа (без маслото). разпределя си се върху всяка кора, навиват се на рулца и се нареждат в намаслена тавичка.  Оставям няколко лъжици от сместа и разреждам с мъничко вода. напръсквам с нея баницата и отгоре нареждам парченца масълце. пече се до готовност в умерена фурна. 

Това си е най-обикновена баница всъщност, но исках да похваля тези кори :)

6 коментара:

  1. Само се чудя, как имате доверие на някакъв супер неизвестен производител, който даже и сайт няма...

    ОтговорИзтриване
  2. Е, те всички производители ли трябва да имат сайт?!

    ОтговорИзтриване
  3. забравих да напиша нещо... сега се сетих... На опаковката си има името на фирмата която ги произвежда, има си телефони и адрес... това, че няма сайт... :) Пък и ако този производител е нов няма как да е супер известен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Корите и на мен ми харесват, но за съжаление е можах да ги открия в никой от големите магазини във Варна ;(

    ОтговорИзтриване
  5. Корите са супер!Аз ги опитах неотдавна. Става си чудна баница, все едно е с домашно точени кори. Когато правя с други,завивам по 2,а с тези по 1. А вариантите за плънка могат да са всякакви. Точно за този вариант с яйцата и сиренето,правя един "трик криза":))) Сварявам чаша - чаша и половина бял ориз и към него прибавям сирене и 3 яйца. Това ми е плънката,леко родопски вариант.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз днес правих от тези кори за баница и не само днес правила съм и друг път и става супер баницата.Все едно е с домашни кори.В пакета са 8 листа ,по -дебели са и може да правите с тях най-различни варианти на баници и плънки.Ако ги намерите по магазините не пропускайте да си купите...Гарантирам че става супер баницата

    ОтговорИзтриване