Кексчета с банани и киви

Продукти: 3 бр. киви - нарязани на дребно, 1 добре узрял банан - намачкан на пюре, 1 ч.ч. захар, 1 пак масло от малките, 2 яйца, 1 пак. бакпулвер, кората на един лайм + 1 с.л. от сока му, щипка сол, 1 ч.л. сода, 2 ч.ч. брашно.

Фурната се загрява. Сухите съставки се смесват. Маслото и захарта се разбиват на крем, добавят се лимоновата кора и сока, двете яйца, киселото мляко. След това се добавят и сухите съставки. Сместа се изсипва във формичките и се пече до готовност.

Изваждат се след като изстинат.

Отгоре направих крем по рецептата на latinka. Исках да са с маскарпоне защото ми е много любимо, но в нашият магазин няма :) А другите са ми твърде далеч. Затова се спрях на нейният крем който ми допадна :)

1 пакетче масло, 1 пакетче крема сирене, 1-2 лъжици сладко от вишни (по нейната рецепта е със сладко от ягоди, но аз го направих с вишни защото ягодите дразнят коремчетата на близките ми :p )2 с.л. прясно мляко, 1-2 ч.ч. пудра захар, ванилията я пропуснах :) Всичко се разбива до желаната консистенция :)

Линк към рецептата й от която взех идея

0 comments:

Публикуване на коментар