Ароматен пандишпанов кекс



Рецептата видях от този сайт
Направих някои мънички промени. Много вкусен кекс, много пухкав. Вече няколко пъти съм го приготвяла. Приятелите ми го харесаха много, а малката ми братовчедка беше направо впечатлена. Та ето едно доказателство, че простичките неща понякога са най-вкусни.

Продукти: 5 големи яйца, 1.5 ч.ч. кафява захар Мусковадо, 1.5 ч.ч брашно, 3 с.л. олио, 3 с.л. гренадин, ванилена захар, канела, махлепи и джинджифил (тях ги слагах малко на око, така че според вкуса)

Пудра захар за поръсване. Когато го правих за първи път не го поръсих с пудра захар, но след това реших да наръсвам защото изглежда приятно :)

Разбиват се яйцата със захарта с миксер докато се получи гъста маса като крем. Добавят се олиото, гренадина, подправките и брашното. Обърква се внимателно с дървена лъжица или на най-слабата позиция на миксера.

Изсипва се в тавичка покрита с хартия за печене и се пече до готовност. Всяка печка е индивидуална и затова съм винаги много объркана когато трябва да напиша колко време да се пече. По оригиналната рецепта пише 45 минути на 180. Аз го пекох на по ниски градуси.

След като изстине се нарязва на формички.

* Използвам ч.ч. по 240 мл

0 comments:

Публикуване на коментар