Черешов чийзкейк

Човек ще си каже, че аз само черешов чийзкейк правя :) Като гледам назад малкото рецепти за чийзкейк които съм написала са почти само за чийзкейк с череши. Обичам ги много. За този чийзкейк използвах тази рецепта. Променяла съм само грамажите на някои съставки според това което имам. Беше изключително вкусен!




С този прекрасен сладкиш отбелязахме рождения ден на моята сестра по традиция макар и да не сме заедно на този ден. Някой ден ще й го направя лично, а не само на снимка да му се радва.

Продукти: за бисквитения блат: 2 пакетчета какаови бисквити и 1 малко пакетче масло

за крема: 500 г крема сирене. 290 г заквасена сметана, 2 с.л. брашно, 200 г захар, ванилена захар, 3 яйца, 200 г изчистени череши

за заливката: 300 г изчистени череши нарязани на половинки, 2 с.л. лимонов сок, 1/4 ч.ч. захар, 1 препълнена с.л. царевично нишесте, 1/2 ч.ч. вода



Бисквитите се натрошават/смилат (Аз ги роня с ръце поради липсата на техника. След като кухненския ми робот се спомина преди вече повече от 2 години не съм се сдобила все още с нов и импровизирам. )и се смесват с разтопеното масло. Разпределят се в намаслена форма за торта. Аз нямам по малка (26 см ми е)затова не ми стигнаха за ръба, а много исках, но и така е красиво. Слага се в хладилника докато се приготви крема.

Смесват се крема сиренето и заквасената сметана, добавят се яйцата, захарта, брашното, ванилената захар и накрая изчистените от костилки череши. Тази смес се изсипва върху бисквитената подложка и се пече на 180 градуса 40 минути.

След като стане готов последвах съвета и оставих чийзкейка във фурната за да не се нацепи от промяната в температурите.

Отделя се от стените с нож и се сваля пръстена. Оставя се в хладилника за няколко часа и се приготвя заливката.

Всички продукти за заливката се слагат в дълбок съд и се оставят да поврат няколко минути. След като поизстине малко сместа се разпределя върху чийзкейка и се поставя в хладилник отново.






0 comments:

Публикуване на коментар