Рошави целувки за красиви дами :)


Първо искам да честитя днешния празник на всички дами! Желая ви най-много здраве! Бъдете обичани, обгрижвани и да получите много сладки целувки :)

Другото нещо, което искам да споделя е, че съм много щастлива, че тази година Блоговодител са ме номинирали за Годишните им награди в категорията Бързо и вкусно. Изключителна чест е за мен и съм много благодарна, тъй като блогът ми макар и доста старичък не е от най-известните.
Можете да ме подкрепите тук.
Ето я моята категория.
Можете да гласувате с профила си във Фейсбук или да се регистрирате в Блоговодител ако нямате регистрация.
Не забравяйте да гласувате и в останалите категории. Има страхотни блогове. А освен това ще има и томбола накрая с награда за някой от гласувалите във всички категории.
Аз ви благодаря предварително за подкрепата! :) За мен е чест!

А сега за рошавите целувки! Станаха чудни! Точно както баба ги правеше едно време. Хрупкави отвън и мекички и дъвчащи отвътре. Имах си даже и дегустатор - една приятелка, която много, ама мноооого обича сладичко и много ги хареса. Рошави... ами просто нямам пош, нямам и шприц.
Не бях правила целувки от много години между другото. А сега ми останаха 2 белтъка и вместо да стоят в хладилника и накрая да ги изхвърля реших да ги разбия на целувки.


Продукти: (При мен станаха 18 целувки, но зависи много от размера) 2 белтъка, 130 г кристална захар, 1 ванилена захар, няколко капки прясно изтискан сок от лимон


Белтъците се разбиват на хубав сняг с меки връхчета след което се добавя лимоновият сок и се разбива още малко. Добавя се захарта и ванилията на два пъти като се разбива добре на бърза скорост докато сместа стане лъскава и захарта се усвои.

Фурната се загрява на 120-30 градуса. Целувките се оформят върху тавичка покрита с пекарска хартия и се пекат около час- час и малко. Фурната се изключва и целувките се оставят до пълното й изстиване. Те си се доизсушават :)

Можете също да ги сушите и още по-дълго на по-ниски градуси. Примерно за цяла нощ на 60 градуса. Но аз лично ги правя така.



0 comments:

Публикуване на коментар