Смути с ягоди и банан - Закуска за шампиони


Честито Възкресение Христово на всички! Бъдете много здрави, благословени, щастливи и усмихнати :)

Тази година не съм правила козунак, защото нямах време. А и фурната ми не работеше до онзи ден. Мама е в България и с баба двете се погрижиха за великденската трапеза.
Аз обаче в петък съм първа смяна на работа и смятам да направя по един козунак за сестрите ми, да им изпратя. Родителите ми си заминават за Германия в събота и това смятам да направя за момичетата и зетьовете :D




Снимките са лоши, защото са правени с телефона ми в една мрачна сутрин преди работа. Но този пресен нектар/смути/или както искате му казвайте е чудесна закуска. Зареждаща с много енергия.


Продуктите са за едно бурканче от 300-400 г

1 обелена и нарязана на едро ябълка, половин банан, 2-3 ягоди, сокът от 1 лимон, 1 ч.л. пчелен прашец, 1 с.л. мед, 1 с.л. чия семена и малко вода ако е необходимо за перфектната консистенция.

Всичко се смила в чопъра или блендера и се консумира веднага. Може да се сложи и повече мед ако искате да е по-сладко или да замените меда с кленов сироп, сироп от агаве.







0 comments:

Публикуване на коментар