Тук съм отново и никъде няма да ходя!

Здравейте, приятели мои!

От толкова време се каня да го започна този пост. От седмици.
Блудната дъщеря се завръща след няколко месечно отсъствие. За всичкото това време ми се случиха какви ли не неща. И хубави, и лоши. Доволна съм от всички. В крайна сметка всяко нещо можем да го приемем като опит.

Доста дълго време ми липсваше муза за готвене. Даже за себе си мятах една пържола в тигана и нищо по-завъртяно не се случваше в моята кухня. Но не се и насилвах. То няма и смисъл. Като нещо не ти върви за момент по-добре да отлежи малко. Новинките около мен са много, но ще споделя по основните.

Първото нещо, което ще споделя... а и най-новото около мен е, че си имам нова печкаааа. И дааааа! Аз отново ще мога да пека курабийки и всичко онова дето преди ми ставаше на въглен, защото старата печка печеше винаги на 250 градуса 😂😂😂

Иначе... изкарах едно приятно лято, бях на сватба на сестра ми в Гърция. Видях моренце цели 2 пъти, за разлика от предното лято когато се размазах да плажувам с мой приятел. 😂😂😂😂😂😂


Направих си 5 татуировки от началото на годината 😂😂😂 Да, пет! Лудост, а?! Но ги почувствах част от мен. Като нещо, което е трябвало да бъде направено.

Отслабнах с 10 кг и започнах да тренирам супер редовно... изключвайки последната седмица, защото не се чувствах много добре.

Записах се на курс по графичен дизайн. Реших, че е време да променя много неща... да се преориентирам малко. Брат ми ми направи този подарък. Малко ми е трудно, защото съм свикнала с четка. А това тук е различно.

Рисувах. Добре си порисувах цяло лято.

Сдобих се с настолен компютър. И сега ще ми е много по-удобно да пиша тук. И се надявам да мога да пиша и по-честичко.

И блогът ужасно ми залипсва. Вдъхновение започна да се появява, имам дори някои наснимани и готови за публикуване вкусотии. С две думи - Галя се завръща. :) И ще ми бъде много приятно отново да вписвам преживяванията си в кухнята. Някак това място си остава пристан за мен.







2 коментара: