Пилешки сърца на тиган



Днес не успях да хвана хубавата светлина за снимки. Ноооо все ще го преживея някак. Толкова ми е изпушила главата напоследък, че нямам време да правя нищо по-завъртяно в кухнята. Всичко е или набързо ако аз съм готвила или брат ми или баба са се вихрили.

Тези сърчица стават за нула време. Не бях яла пилешки сърца от години да си призная. А много обичам. Пиша набързо рецептата докато ми съхнат ноктите от лака и отново се впускам в света на Илюстратор 😂😂😂 На 6 януари е крайният срок за качване на курсовата работа, а аз даже този ден съм и на работа... Както винаги всичко се върши в последния момент. Едно време не ми беше толкова трудно и да работя и да уча. Но като се замисля и тогава имах хубави оценки. Стискайте палци. Имам хубава идея, въпросът е как ще я осъществя 😅😅😅



Продукти:
250 г пилешки сърчица,
2 с.л. зехтин,
1/2 глава лук,
1 голяма скилидка чесън,
сол,
червен пушен пипер

Лукът и чесъна се нарязват на ситно. Всичко се изсипва в купа и се обърква. Купата се оставя за минимум  половин час в хладилника с маринатата. Колкото повече, толкова по-добре по принцип. В тиган се загрява малко зехтин и сърцата се готвят до готовност.





0 comments:

Публикуване на коментар