Гриловани тиквички с крема сирене и чесън



Здравейтееее!

Отдавна не съм писала (пак същата история). Не, че не ми се пишеше, но като онази смешка "исках, ама нямах желание" - с две думи мързеше ме. Много топлоо, много задух, не ми се занимаваше. Аз и покрай фурната не се задържам много. Както и преди... мятам набързо нещо само да си се готви и беж в друга стая.

Днес ей така набързо едно предложение за лятото. Какво беше... истинска любов е жена да пържи на пъжа си тиквички на 40 градуса. 😂😂😂😂😂 Аз направих само две тиквички. Хей така за мезенце. Не ми се стоеше до котлона повече. С една салата и по една пържола... разкошно просто.

Продукти: 2 тиквички, малко зехтин и сол, черен пипер.
125 г крема сирене (натурално, но може да използвате и друго), 3 с.л. заквасена сметана, 2 скилидки чесън, половин връзка копър,
и зехтин за намазване на грил тигана.


Тиквичките се измиват добре и се разрязват на ленти с дебелина около 5-6 мм. В купа се осоляват и намасляват със зехтин и се оставят настрана. Може да поръсите и с черен пипер.

През това време се подготвя пълнежа. Смесват се до хомогенност крема сиренето, нарязания на ситно копър, настърганите скилидки чесън и заквасената сметана.
От сол няма нужда честно казано, но вече е въпрос на вкус и ако обичате да е по-соленичко добавете. За мен беше перфектно на сол в този вид.

Оставяте в хладилника. Загрява се грил тиган и се намазва с малко зехтин. Пекат се до готовност от двете страни тиквичките. След като изстинат напълно се намазват с пълнежа и се навиват на ролца.

Аз тиквички не обичам много, но тези са просто великолепни. Ако ще ям тиквички на грил са ми най вкусни. Много красиво ще стане ако вземете и от жълтите и тъмно зелените тиквички, ще даде много хубав контраст млечния пълнеж с цветовете им.


Това е цялата философия. Не, че откривам топлата вода, но това е начина по който си ги правя. Може да се сложат и някакви ядки в пълнежа.










0 comments:

Публикуване на коментар