Вишнев сладкиш "Веси"



Още един чудесен сладкиш във виртуалният ми тефтер (Веси, благодаря ти!). рецептата не е моя. Аз не можах да намеря вишни и направих сладкиша с черешки. Представям си колко вкусен ще е с вишни, леко киселичък мммм :)

Рецептата:

3 яйца, 1 ч.ч. захар (аз сложих кафява вместо бяла и стана много ароматен), половин чаена чаша лимонада, спрайт, фанта... каквото имате газирано, половин чаена чаша олио, 1 бакпулвер, 1 ванилия и 10 супени лъжици брашно. Аз сложих половин килограм череши/вишни.


Разбива се хубаво с миксер до  хомогенизиране. Слага се във форма за кекс или тавичка, която предварително е намазана с мазнина и поръсена с малко брашно. Изсипва се сместта и отгоре се разпределят вишните (черешите). Пече се до зачервяване. Аз поръсих с пудра захар :)

0 comments:

Публикуване на коментар