Крем с маскарпоне и череши


Беше ми останала една кутия маскарпоне от Нова година и много ми се искаше да направя някакъв сладкиш, но пък нямам никакво време тези дни и реших да направя някакъв крем. И реших да импровизирам. Получи се много добре, а и си оползотворих и маскарпонето и една кутия кондензирано мляко, която си стои от един месец в хладилника.

Продукти: 500 г маскарпоне, 1 консерва подсладено кондензирано мляко, 1 ч.л. настъргана портокалова кора, 200-300 г череши (пресни или замразени), 1 к.ч. захар

захарта се разтапя на карамел, добавят се черешите, разбъркват се добре и се оставят малко на слаб огън да покъкрят в соса който са пуснали. Докато изстинат се разбива маскарпонето с кондензираното мляко, добавя се портокаловата кора и се разсипва в чаши. Най-отгоре се разпределят черешите и част от соса.

Стана много вкусно кремче. Снимката ми не е особено хубава защото вечерно време не стават много качествени снимките с моя фотоапарат.

3 коментара:

  1. Привет от мен! Сега откривам вкусното ти местенце и ми беше много интересно да разгледам и дори си копирах няколко рецепти. Ще следя с интерес блогчето. А кремчето много ми допадна, и при мен се търкаля, едно маскарпоне в хладилника, да взема да го използвам за кремче ли?
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Елена!

    Благодаря за хубавите думи :) и се радвам, че ти харесва моят блог. Кремчето не е нищо претенциозно, но наистина се получи много вкусно :)
    Прекрасен ден и от мен!
    Поздрави,
    Галка

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна идея, прекрасно се е получило!

    ОтговорИзтриване