Соленки с кашкавал




Обявявам тези соленки за най-вкусните които съм опитвала. Спечелиха не само моите овации. Направих ги миналата седмица, а вече имам поръчка от любимия за нова двойна доза за тази седмица. Правила съм и друг път соленки с парено тесто, но малко по различни. Рецептата взех от тук.

Продукти: 250 мл. прясно мляко, 100 г. краве масло, 150 г. брашно, 150 г. настърган кашкавал, 4 яйца, по рецепта е половин ч.л. сол, но на мен не ми беше достатъчно и сложих 1, черен пипер на вкус и черен сусам за поръска.

Прясното мляко и маслото се кипват. Изсипва се цялото брашно и се бърка енергично докато сместа започне да се отделя от съда. Сваля се от огъня и се оставя за няколко минути настрани. Аз използвах през това време да си настържа кашкавала.
Добавят се яйцата едно по едно като след всяко се бърка много добре докато се усвои цялото. Накрая се добавят и солта и кашкавала + черният пипер и се разбърква много добре.

Аз нямам шприц и ги оформих с влажни ръце на топчета малко по големи от орех. Нареждат се в тава покрита с пекарска хартия. Надуват се затова е хубаво да се остави малко разстояние една от друга. Половината наръсих с черен сусам.

Пекат се в предварително загрята фурна на 160 градуса с вентилатор до зачервяване.


0 comments:

Публикуване на коментар