Бананови палачинки

Тази рецепта си я харесах много отдавна и си я бях запазила в "любими". Тази сутрин се чудех какво да направя с два много презрели банана и в крайна сметка се сетих за тези палачинки. Реших да ги опитам и останах много доволна. Като един любител на палачинките и бананите мога да кажа, че тези палачинки са най-ароматните които съм яла.
Рецептата е от гръцкото списание Γλυκες Ιστοριες, брой 23 - юли - август 2012


100 г брашно, 25 г захар по рецепта (аз сложих малко повече), 50 г смлени лешници, 1 яйце, 50 г масло, 140-150 мл прясно мляко, 2 добре узрели и намачкани банана, щипка сол

Смесват се сухите съставки и към тях се добавят разбитото яйце, разтопеното масло, прясното мляко и намачканите банани и се разбърква добре. Пекат се по 2 минути от едната и от другата страна.

Сервират се с пълнеж по желание.



2 коментара:

  1. Не съм опитвала с палачинки, но звучат и изглеждта вкусно!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са вкусни. И аз не бях опитвала преди това. Особено докато са все още топли са чудни.

    ОтговорИзтриване