Аспержи с бекон, мед и пармезан на тиган



Това беше първата ми среща с аспержите. Не беше никак лошо на вкус, но все пак не бях пък и чаааак толкова очарована. Някак бях прочела твърде много суперлативи преди да реша да ги опитам на вкус, а след това ми се сториха доста как да кажа обикновени и дори малко безвкусни. Може би и аз съм виновна защото може да не съм ги приготвила добре. Не знам дали бих повторила. Просто не е моят зеленчук. Аз и без това съм скарана с доста зеленчуци.

обелих ги (аз си правих само за мен порция за обяд), нарязах ги на 3 и ги овкусих със сол и зехтин. Увих около снопчетата (по 3 в снопче) бекон и ги сложих в загрят тиган с малко масло вътре. Под похлупак. няколко минути докато се зачерви бекона. А да сложих и отстрани каквото ми остана от аспержите без бекон.
После поръсих с пармезан и мед и воала. За около 15тина минути станаха.


0 comments:

Публикуване на коментар