Ябълков шот за отскок


Преди седмица бях решила да направя една десет дневна детоксикация на тялото със сокове и смутита по есенната кампания на Бени от Здравей.
Започнах аз първия ден с изпиването на чаша топла вода с лимон и си приготвих първата част от закуската - този шот.

В рецептата си Бени е написала да се минат през сокоизтисквачка половин ябълка и парче джинджифил. Аз обаче направих моя шот с ябълка и лимон защото откровено не понасям пресния джинджифил. Много ми е агресивен като вкус и буквално ми се повдига от миризмата му, освен това не мога да ям пикантно и люто в момента. Даже като ходим някъде да си хапнем суши изобщо не поглеждам маринования джинджифил към него. Дори сега само като го споменавам и си го мисля настръхвам.

Детокса така и не продължи. Стечение на обстоятелствата. Първо следващата закуска от едно зелено смути не успях да преглътна. Толкова не ми се хареса. Бях решила да си измисля някаква програма за няколко дни с неща, които ще са ми вкусни и да се разтоваря с нея. За нещастие отново греда... наложи се да пия много силни антибиотици.
Но пък тази мъничка напитка за отскок сутринта ми се хареса и си я приготвях още няколко пъти като вместо да си цапам сокоизтисквачката за половин ябълка просто използвах чопъра.


Точна рецепта няма защото може да се направи и в по-голямо количество. :) измих, обелих и нарязах на по-малки парчета една ябълка. Сложих я в чопъра и към нея прибавих сокът от половин лимон плюс малко минерална вода. Като се пусне да се смила се вижда дали има нужда от още малко вода. Слага се толкова вода каквато искате да е гъстотата. Изпива се веднага и дава много свежест преди закуска :) Поне на мен така ми подейства.

Ако някой иска да опита тази детокс програма на Бени споделям страницата към нея - Есенен детокс на тялото

А аз ще търся своята "истина" след като приключа с лечението си защото след тези силни хапчета определено ще имам нужда от пречистване на организма. Обмислям евентуално за няколко дни просто на плодове и зеленчуци. Сокчета, салатки, такива неща. Но ще видим като му дойде времето.

Слънчев ден от мен! :)

П.П. В такива слънчеви дни ужасяващо много ми липсва лятото.

*Малка промяна: Реших да покажа снимка на зелената напитка с която не се харесахме и едвам преглътнах две глътки. Може би не съм свикнала с такива вкусове, знам ли. Много ми беше неприятно. А от споделената рецепта избрах само нещата, които по принцип консумирам поотделно. Заедно ми бяха меко казано отвратителни и течността от чашата директно отиде в тоалетната. За една чаша от 250 мл сложих 1 ябълка, 1/4 авокадо, едно малко парче целина, няколко клончета магданоз, сокът от половин лимон, 1/4 краставица. Пуснах ги в чопъра с малко вода докато станат на фина смес.


На вид изглеждаше приятно. А в оригинала имаше и спанак и джинджифил, спирулина (бррр) :) И така с моите вкусове. Предполагам съм свикнала със сладостта на морковите, цвеклото и плодовете, които аз обичам да консумирам във вид на сок

Ето това е оригиналната рецепта за тази зелена напитка.


0 comments:

Публикуване на коментар