Моренце, буря, барбекю и една мелидзаносалата за разкош


От една седмица се каним да направим едно барбекю на балкона на брат ми. Има чуден изглед към моренцето... разкошно. Та денят беше вчерашния. Забавното е, че не можа да мине без  да ни се покаже, че не всичко върви по план. Тъкмо пристигнахме в квартирата му и разтоварихме всичко... той и Станислав се заеха да поподготвят скарата, а ние салатите...
Обаче неееееееее... като се разфуча един вятър, притъмни се и заваля яко. Като тропическа буря беше. Даже се пукна едното стъкло на вратата на един от балконите.
Решихме, че ако не премине до 20-30 минути план Б ще е да изпечем месото във фурната.
За щастие като всяка лятна буря премина точно след половин час. 
Беше чудесна вечер с вкусотии, разговори :) Много съм доволна. За мен този ден имаше и друго значение. И ми беше много щастливо.

Малко снимки и после ще напиша рецептата за тази гръцка разядка. Снимките са непретенциозни, но пък всичко беше много вкусно.



Малко ми е тъжно, че лятото си отива почти. Аз не съм ходила дори веднъж на плаж. Все нещо се случва и в почивните ми дни не успявам. Но се надявам, че другата седмица ще сефтосаме и това. Това лято го усещам някак тежко. По принцип винаги съм издържала на жеги, но тази не се получават нещата. Все гледам да си полежа в почивните дни, а имам адски много задачи. Които явно все ще си отлагам във времето когато стане някак по прохладно. 










Да ви споделя и бързата рецепта за тази гръцка салата/разядка. Знам я от мама.

Продукти: 2 големи патладжана, 3-4 скилидки чесън, зехтин, сол и оцет на вкус.

Патладжаните се измиват и се изпичат. Може на скара, но може и във фурната. В моят случай бяха изпечени на скаричка на дървени въглища.


След това се разрязват и се изважда месото на патладжана. Накълцва се на много ситно. Добавят се солта, зехтина и оцета, настърганите на ситно скилидки чесън. Всичко се обърква добре.

Чудесно върви с прясно изпечен хляб. Аз не обичам патладжан, но по този начин ми харесва. А и се опитвам да пречупя себе си за някои неща и да започна да им давам шанс повече. 




1 коментар: