Тиква с яйца и мляко




Здравейте, приятели! 💓

Ще започна малко отзад напред с рецептите. Този крем карамел е последния сладкиш който правих. Но преди да премина към него да споделя някои нещица около мен.

Не съм писала от сто години. Купих си домейн! От толкова години се каня да преселя блога си на друго лично мое си място, но все не идваше този момент. И ето го! Надявам се до края на октомври да мога да ви го покажа. Много се вълнувам. С брат ми работим по него. Той ми помагаше и за крайния вид на този. Но знаете идва един момент в който не ти е вече удовлетворяващо да ползваш безплатните платформи, защото не предлагат цялата функционалност, която желаеш. А и друго си  е да си е твое, нали?!

Новото местенце ще бъде цветно, свежо, красиво... Ще го видите!

Та защо не пишех... Рецепти, снимки... събрани бол. Но мислех първоначално директно в новия блог да си ги пиша. Обачеее ще отнеме малко повече време. Та така...

Вече есента се развихря с пълна сила, а който ме познава знае... есента за мен е тиква и кестени. Не се повтарям ами за хиляден път го споделям. 💓💓💓 Правила съм крем карамел с тиква, но не така на парченца. Стана великолепен, у дома се удобри много. Есенно слънчице в чинията. 😍🌞🌞🌞
Половинът изяде 6 парчета 😂😂😂с доволно примляскване. Аз пък останах с доволна физиономия, че се хареса.

Имам един сладък картоф в хладилника... дойде ми идея да пробвам този сладкиш и с него. Вероятно ще стане вкусно... Ще видим.



Продукти: една малка тиква (аз предпочитам цигулка), 500 г. захар, 2 ванилии, 8 яйца, 1 литър прясно мляко.

Тиквата се почиства и нарязва на кубчета. Поставя се в тава (тавичката ми е около 40 на 30 см) и се покрива с половината захар. Пече се на 200 градуса около час. В купа се разбиват яйцата със захарта, ванилията и млякото. Изсипват се в тавата при тиквата. Пече се на около 140-150 градуса около час - час и малко.

Оставя се да се охлади и се прибира в хладилника за няколко часа.

Истински разкош е повярвайте ми!!! 💓
Ако желаете можете да ме последвате в инстаграм :) 🌞 @petkovagal

Там ще може да видите щурото ми куче. И за него ще ви разкажа скоро. Съвсем неочаквано в живота ми се появи един пакостник.












0 comments:

Публикуване на коментар