Бишкотен сладкиш с горски плодове




Здравейте, приятели! Нямаше ме известно време на хоризонта. Ходих за една седмица при мама в Германия. За съжаление този път нямах никакъв късмет... явно настинах доста в самолета, защото вече 3 дни откакто съм си в България, а все още не съм добре. Почувствах се зле 2 дни след като пристигнах там. Даже се наложи да си взема болничен. Нещо, което не съм правила от две години.

И все пак времето, което изкарах там беше много приятно. Освен това беше свързано и с нещо прекрасно. Сдобих се с една съвършена племенничка. Вече си имам два броя 😍 Успяхме даже два дни да се разходим във Вайблинген. ( ще пусна отделен пост със снимчици от парка там, много е красиво. )
Времето беше разкошно, топло и златно есенно. Красота. Направих много снимки. Хапнах разни забранени за мен неща.

A и си направих едни равносметки, понадъхах се за някои неща... и в самолета взех решение да напусна работа и да се опитам да правя онова, което искам. И така... със малко страх в душата, но и доста развълнувана... ще видим накъде ще ме отвее вятъра. Имам куп идеи и желания и искрено се надявам малко по малко да успея да ги следвам и изпълня. Каквото сабя покаже. Мисля, че човек трябва по-често да излиза от зоната си на комфорт.




А за рецептата днес... Правих го доста отдавна. Дори не помня кога, отлежаваха снимките за когато имам време да ви го споделя.
Този сладкиш е просто невероятен! Освен това се прави за нула време, всичко само се бърка и реди. Не е нужно да имаш кой знае какви умения, а можеш да впечатлиш и с красива визия и с вкус. Аз обичам всички плодове, но на сърце най-много са ми горските... всички уханни дребосъчета.



Продукти: 1 пакет бишкоти

за крема: 600 г заквасена сметана, 400 г крема сирене, 10 с.л. захар, кората от 2 лимона и сокът от половин лимон

за сиропиране: сок от боровинки - аз направих пресен от шепа сини боровинки, малко захар и малко лимонов сок.

за украса: 250 г малини, 125 г къпини, 125 г сини боровинки


 Сметаната и крема сиренето се разбъркват до хомогенност. Добавят се захарта и сокът и кората от лимоните.

В тавичка (моята беше 40 на 30 см) се подреждат натопени в сока от боровинки бишкотки. Отгоре се слага от крема и половината малини. Отново се редят потопени в сока бишкотки, залива се с останалия крем и накрая се покрива с останалите плодове. Оставя се да отлежи за няколко часа в хладилник.

Надявам се да ви хареса този лесен сладкиш. Ако желаете може да ме последвате в инстаграм.











0 comments:

Публикуване на коментар