Постни бонбони за Хиси

Тези бонбони направих специално за скъпа приятелка, която не бива да яде захар.

Беше и първият ми опит за веган бонбони, доста приличен се оказа.




Продукти: 1 ч.ч. сурови ядки (използвах 2 части бадеми и 1 част кашу), 1 ч.ч. сушени плодове микс ( смокини, годжи бери, фурми, кайсии и банан). Реших да са тути фрути :)
2 с.л. какао

за овалване какао и кокосови стърготини.

Ядките се накисват във вода за 24 часа. Бадемите се изчистват от обелките. Отцеждат се всички адки от водата и се смилат в чопъра на възможно най-ситно. Понеже ми е малък чопъра смлях отделно сушените плодове и ги изсипах при ядките.
Смесват се добре. Разделя се сместа на 2 части. В едната половина се изсипва какаото и се омесва добре.

в две чинии се изсипват кокосови стърготини и какао в другата.

Започва се от какаовите бонбони. оформят се топченца и се овалват в кокосови стърготини.
Изсипват се останалите стърготини при бялата смес и се оформят топчета които се овалват в какао.

Кокосовите стърготини бяха 50г в пакетчето мисля...





След като престояха в хладилник ми харесаха повече отколкото като опитах веднага.
Тези които бяха с какао вътре ми бяха по-вкусни. Може би защото в другите се усещаше по-силно смокиновия вкус, а аз не ям смокини в никакъв вид. Докато какаото някак притъпяваше вкуса на смокиня в другите.



В интерес на истината не знаех дали ще се харесат на моята приятелка, но останах много радостна когато разбрах, че цялото й семейство са ги харесали и бързичко са ги унищожили.


0 comments:

Публикуване на коментар