Сьомга с лимон


Не съм писала отдавна в блога, но наистина не ми остава никакво време напоследък. Все се каня да пиша поне 2 пъти в седмицата, но май нещо не ми се получава :D

Обикновено сутрин се занимавам с шетане из кухнята. Излизам до пекарната, ако има нещо друго да се свърши.

А вечер съм твърде уморена и уж да изгледам сериала, да пусна Мастършеф, да пиша в блога, да отговоря на имейл... накрая се озовавам в леглото с електронната книга на мама и заспивам след 2-3 прочетени страници без да съм свършила нищо от замислените неща :D


В тази рецепта сьомгата може да се замени и с друга риба без проблем.
Рецептата ми е от мама. Тя каза, че приготвя така риба когато иска да сготви нещо набързо. А е и с малко продукти, което е перфектно.


Продукти: (за 2 порции): 2 филета от сьомга (Или друга риба), сол на вкус, любима подправка на вкус, сокът от един лимон, 1 с.л. зехтин

Зехтинът се загрява в тиган. Рибата се осолява със солта и подправката. Поставя се в загрятия тиган и когато се зачерви се обръща от другата страна. Малко преди да стане готова се залива с лимоновия сок. Оставя се още 1-2 минути и се сервира с гарнитура по избор.


Бързо, лесно и вкусно.

*Аз използвах една подправка, която мама има в шкафа си и много ми хареса като комбинация. Мисля да си взема за в Бг едно шишенце.




0 comments:

Публикуване на коментар