Бананови палачинки без брашно


Тези палачинки си правих вчера за закуска. Да си призная бях много предубедена, защото... ами палачинки без брашно?! Само с яйца?! Предполагах, че ще имат силен вкус на яйца, а аз не съм особено голм почитател. Хапвам, но не с охота. Все пак реших да опитам.
И не съжалявам! Изключително вкусни и изобщо, ама изобщо нямат вкус на яйца. Много са питателни! Останах доволна. Вкусът е прекрасен, особено с тази комбинация от мед и малинки.

За проблеми със СРЧ може вместо с мед да се полеят с кленов сироп. Аз също избягвам да консумирам мед, но много ми се дояде този път. Не съм хапвала мед от повече от половин година... човек съм, полях ги. :D

Според мен могат да се сервират и за гости за десерт след някоя вкусна вечеря. Освен това са здравословни. Няма никаква захар в тях, няма брашно.

Рецептата адаптирах от една pdf книга за здравословни рецепти на английски, която имам на компютъра си - "40 Quick and
healthy recipes"

Опитайте ги и няма да съжалявате. Освен това търпят и много импровизации.



Продукти за 1 порция: 1 презрял банан, 2 яйца, 1 с.л. фъстъчено масло

малко масло за тигана, 1 с.л. разтопен мед, шепа пресни малини


Аз лично сложих всичко за "тестото" в чопъра и го смлях до гладка смес. Но може банана да се намачка на пюре с вилица и след това да се разбие с тел с останалите продукти.

Загрява се тиган и се намаслява леко с масло или мазнината, която използвате. Правят се 3-4 палачинки. Пекат се до златисто от едната страна и после от другата.

Подреждат се в чиния една върху друга и след това се поливат с мед и се покриват с пресни малини.

Това е цялата философия и не отнема повече от 10 минути заедно с приготовленията.


* Може да се импровизира с тестото като примерно се добави малко какао или брашно от рожков, сушени плодове. Може да се сложат ядки. Също плодовете да са други. Да се залеят с някакъв домашен сироп или  кленов сироп.









0 comments:

Публикуване на коментар