Честита Нова Година, прекрасни хора!!!

 free background photos from pngtree.com

Честита Нова Година, приятели!!!

Ето, че дойде време и за първата му публикация за 2019-та. Чака още от първи януари, но нямах никакво време покрай работа и подготовка на курсовата ми работа за изпита ми (която предадох вчера).

Искам да пожелая на всички ви тази година да ви донесе много положителни емоции и страхотни приключения, да бъдете много здрави и много щастливи и обичани. И да сбъдвате мечтите си. Пожелавам ви всички поставени цели за тази година да бъдат зачеркнати в края й като изпълнени.

Аз имам няколко запланувани неща, но като цяло няма да си поставям някакви далечни цели, защото човек не знае никога какво точно може да се случи. Животът ни прави какви ли не изненади. Приятни понякога.

  •  Но това, което искам основно е да продължавам да научавам много нови неща. 
  •  Искам да имам повече свободно време за себе си. Знам, че е трудно да се получи, когато си сложил няколко дини под мишница, но все пак се надявам да намеря малко време.
  • Обещала съм си, че тази година ще чета повече за сметка на безсмисленото скролване на социалните мрежи. Даже сега като приключа с този пост и с инсталирането на InDesign изключвам компютъра и се залавям с четене.
  • Искам да се запиша на шофьорски курс. Мисля, че вече е време. А и това е нещо наистина много необходимо понякога. Много е трудно да си зависим от таксита и автобуси. Първото излиза солено. Второто... понякога изпускам рейса за минутка и съм принудена или да чакам 20 минути и да закъснея или да се възползвам от това соленото. 
  • Май искам да рисувам повече. Когато мога.
  • Да продължа да спортувам активно.
  • И да намирам повече време за приятелите си.
  • Да публикувам по-често тук. Да изпробвам много нови вкусотии.  В този ред на мисли съм подготвила една изненада за по натам... може би като се стопли времето малко. Съвместно с една от най-близките ми приятелки, която е beauty blogger и обича да снима (бъдещ фотограф е), обича вкусната храна, вегетарианка е, обича котките като мен и е прекрасен човек. Слънце, обичам те!
Мисля да си направя планер. Когато всичко е на хартия... май е по-лесно. Поне миналата година като записах над какво исках да се съсредоточа и го виждах всеки ден написано се получи. Почти всичко беше отбелязно като изпълнено в края на годината. Което е страхотно. Защото обикновено тези списъци "Моите цели за годината" оставаха ей така... без да съм направила каквото и да било.

Сърдечни поздрави от мен,
Ваша Галя :)

П.П. Утре ще ви напиша рецепта за най-вкусното пюре от кестени, което мога да кажа, че беше най-добрият приятел на месото на нашата новогодишна трапеза.


O! Между другото имам инстаграм.
Ако някой желае, може да ме последва там. Трябва да го добавя към профила си тук като имам време. По-рядко споделям храна там, по скоро е за ежедневието ми.

4 коментара:

  1. Благодаря за прекрасните пожелания, Гале! От сърце ти желая да осъществиш целите си през 2019 г.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много благодаря! Слънчеви поздрави!
    Галя

    ОтговорИзтриване
  3. Дай Боже! Благодаря! И на вас сбъдване на всички мечти и цели :)

    ОтговорИзтриване