Чийзкейк брауни с череши и един юбилей



Пропуснах рождения ден на блога си тази година. Днес обаче рожден ден има съпругът на мама, моят втори баща който аз много обичам. Става на 60 години. Да ни е жив и здрав и много щастлив!


 Както всички, които ме познават знаят, че у дома винаги се гощаваме с нещо сладичко за всеки рожден ден макар да не живеем заедно. А и именно поради тази причина, ей така за здраве. Днес пак заложих на брауни. Мислех да направя морковена торта, защото имам доста моркови вкъщи, но като видях черешите в магазина тази сутрин веднага взех решението. Това е бърз, вкусен и ефектен сладкиш и винаги можеш да вкараш нещо ново като импровизация.
Ние с Емо и баба даже си хапнахме.

А ако времето  е с мен... утре преди работа ще снимам страхотната супа, която направих... от кестени и батат. Много екзотична и много вкусна. Стискайте палци! :) Защото много искам да ви я споделя. Импровизация е по една рецепта на Akis Petretzikis.





Продукти за 20/20 см тавичка:

за брауни пласта: 2 големи яйца, 125 г разтопено масло, 3/4 ч.ч. захар. ванилия, 1/2 ч.ч. какао, 1/2 ч.ч. брашно, 1/2 ч.л. бакпулвер

за чийз пласта: 250 г крема сирене, 2 яйца, сокът от половин лимон, кората от 1 лимон, ванилия, 1 с.л. кокосово брашно, захар на вкус (4-5 с.л.)

200 г изчистени череши (в моят случай бяха замразени)

Захарта се  разбива на гъст крем с яйцата. Добавят се маслото и останалите продукти.

Всички продукти за другият пласт се разбъркват с тел в купа.

В тавичка 20 на 20 см се постила хартия за печене. Изсипва се първо брауни сместа. Подреждат се черешите и се покрива с другата смес. Пече се в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 25 минути. Забодена в браунито клечка не трябва да излиза напълно суха. Оставя се да изстине напълно и се разрязва на парчета.









5 коментара:

  1. Здравейте 🙂 Днес реших да направя този интересен сладкиш и наистина е много вкусен но защо по време на печенето сместа за брауни излезе от страни и буквално покри чийзкейковата смес🙄и като краен резултат вишните останаха някъде отдолу,чийзкейковата смес по средата, а отгоре и отдолу - брауни 😄

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте! Нямам представа защо се е получило така.
    Аз съм правила и вариант в който съм изсипвала половината смес за брауни, след това чийзкейковата и после пак брауни смес -
    Но защо цялата смес се е изместила отдолу не мога да си обясня.
    Това е най-често приготвяното от мен брауни вкъщи с различни допълнения и никога не ми се е получавало -


    Може да пробвате в тази част с брауни да "издълбаете" като кладенчета за да поемат повече чийзкейк смес.

    Съжалявам, че не се е получил този ефект. Но се радвам, че ви е било вкусно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-вероятно ще има повторно изпълнение защото наистина е много вкусен сладкишът, нищо че не го докарах на вид 😊

      Изтриване
    2. Споделете дали се е получило като го направите отново. Аз напоследък все си залагам на него, когато трябва да направя нещо набързо. Харесва ми, че търпи много промени и може всеки път да е различен.
      Колегите ми също го обожават. Аз съм си малко пристрастна към всичко що е брауни или чийзкейк. :D
      Сърдечни поздрави,
      Галя

      Изтриване
  3. https://treli-kardia.blogspot.com/2017/07/blog-post.html
    https://ibb.co/2hmjxLv
    https://www.instagram.com/p/BnsyfWiCP_8/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

    ОтговорИзтриване