Телешко с грах в мултикукър



Няколко поредни дни бях на работа по цял ден и съм насъбрала няколко неща за публикации и дълго се чудих от какво да започна днес. И ето... това ще е. Не си спомням дали съм споменавала, че си купихме мултикукър. Ей, който го е измислил... добър човек е бил. 😄😄😄Много полезна "джаджа", особено когато си много зает и нямаш възможност да стоиш по цял ден в кухнята. Прибираш се от работа уморен, само слагаш каквото искаш вътре и докато свършиш нещо полезно вкъщи или се приготвиш за лягане имаш вече сготвена вкусна манджа за другия ден.

Това телешко стана за има няма 40 минути заедно с приготвянето на продуктите и се топеше в устата. Беше разкошно! Чудна, сгряваща за зимата манджичка :)



Продукти: 1 кг телешки шол, 3-4 глави лук шалот, 400 г замразен грах, 5-6 големи гъби, 1 консерва (400 г) домати на кубчета,  1 голям морков, 2 с.л. сушени зеленчуци, черен пипер, сол, 1 с.л. захар, 50 мл червено вино, 2-3 с.л. зехтин


Включва се мултикукъра на загряване и се слага зехтина. Лукът се реже на дребно и се добавя в мултикукъра, разбърква се от време на време. Месото се реже на по едри парчета, гъбите и морковите на филийки. Всичко се изсипва при лука. Разбърква се и се затваря с капака.

Аз сложих на програма месо, която е 24 минути и добавих още 6 минути екстра, макар че брат ми като брави телешко си го оставя на 24 минути и е пак перфектно сготвено.





2 коментара:

  1. Телешкото е чудно, но за мултикукъра не ме нави:))

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, Веси, не е и нужно. Ние имахме нужда от нещо, което готви бързо вместо нас. То като се замисля си е хайтек тенджера под налягане. :D
    Благодаря ти! Беше и много вкусно.

    ОтговорИзтриване