Крем супа от картофи с крема сирене и копър



Привет, привет!

От днес вземам спешни мерки за намаляване на обиколките :) В последно време почти нямам движение, упражненияникакви не правех... и изобщо не ми се отразява добре на фигурата.И на всичко отгоре започнах страшно много да се схващам, да ме боли пак кръста. Решено! Днес  правих еклери и изядох два. Но вече от днес нататък редуцирам яденето на сладкиши, тесто и всякакви подобни. Ще си пазя режимът, който си спазвах като бях с обострен СРЧ, защото ми се отразяваше добре. Ще хапвам много зеленчуци, ще хапвам плодове, месо, риба, сирене. Мнооого салатки. Имам си цел за сваляне на килограми. Но не с определено времетраене. Когато сваля тогава. И от днес ще правя упражнения вкъщи. Днес правих 20 минути йога и се почувствах добре. Стискайте палци пак да вляза бързо във форма. Трябва, спешно! Не само защото не се чувствам добре от това, а и защото ще спре да ме боли кръста.

Такааа оплаках се доволно. Сега да ви споделя рецептата за тази крем супичка. Много е вкусна и лека и крема сиренето и копъра добавят чудесен аромат и вкус. Може да сервирате с крутони, сметана, хрупкав бекон или каквото прецените.



Продукти: 4 картофа (около 400 гр), една глава лук, 1голям морков, 1 литър вода, 200 мл сметана, 125 г крема сирене, 2 с.л. нарязан на ситно копър, сол и червен пипер на вкус.


Сварете картофите, моркова и лука в литър вода. Всичко се пасира добре, добавят се сметаната, крема сиренето и сол на вкус. Пасира се отново добре. Добавя се червен пипер и копър и воала :) Бързо и вкусно!




0 comments:

Публикуване на коментар